התפקיד כולל טיפול בקבלת חשבוניות ומסמכים, הזנת נתונים, ביצוע מעקב ותחזוקה של נתונים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.
היקף המשרה:
משרה מלאה בימים א'–ה', בין השעות 08:00–17:00
דרישות התפקיד:
יכולת הקלדה מהירה ודיוק
יכולת עבודה עם מספר מסמכים פתוחים במקביל (מספר חלונות שפתוחים בו זמנית)
ראש פתוח ונכונות ללמוד
ניסיון קודם כפקיד/ת מוסך פחחות – יתרון
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה
הכרות עם מערכת SAP – יתרון
יכולת עבודה בצוות, אחריות, ארגון וסדר
יחסי אנוש מצוינים
הזדמנות להשתלב בחברה יציבה עם סביבת עבודה מקצועית ומאורגנת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תוייג בק אופיס, משרה, משרות, משרות רכב ותחבורה