מיקום: שוהם | עבודה מהמשרד בלבד | משרה מלאה

על התפקיד:
חברת שילוח אווירי בינלאומית, המובילה מטענים ברחבי העולם ומונה כ-1000 עובדים גלובלית (150 מתוכם בישראל), מחפשת אנליסט/ית FP&A שיצטרף/תצטרף לצוות הכלכלי וייקח/תיקח חלק בניהול התמונה הכלכלית של פעילות עסקית גלובלית, דינמית וצומחת.

מה תכלול האחריות שלך?

  • בניית תקציבים ותחזיות כלכליות למגוון תחומים תפעוליים, כולל ציוד תעופתי, הוצאות דלק, תפעול ועוד

  • ביצוע ניתוחים כלכליים ודו"חות להנהלה לצורך קבלת החלטות עסקיות

  • עבודה שוטפת מול ממשקים חוצי ארגון – מקומיים ובינלאומיים

  • ניהול פרויקטים כלכליים מול מחלקות כמו תפעול, IT, משאבי אנוש ומסחר

  • כפיפות ישירה למנהלת הכספים

תנאי העסקה מצוינים:

  • ביטוח בריאות פרטי

  • קרן השתלמות

  • פנסיה מלאה

  • תן-ביס

  • הוצאות נסיעה

  • משרה מלאה: א’-ה’, 8.5 שעות ביום

מה צריך להביא איתך?

  • ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ככלכלן/ית או אנליסט/ית FP&A – בארגון בינוני/גדול (200 עובדים ומעלה)

  • ניסיון מוכח בבניית תקציבים, דוחות כלכליים ובקרה תקציבית

  • שליטה גבוהה מאוד באקסל – חובה

  • תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים

  • אנגלית ברמה גבוהה – כולל הצגת נתונים להנהלה בחו"ל

יתרון משמעותי יינתן ל:

  • ניסיון קודם בסביבה גלובלית או תעשייתית (לוגיסטיקה, ייצור, תחבורה, קמעונאות)

  • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים פנים-ארגוניים

רוצה להיות חלק מחברה גלובלית מובילה ולתת ערך אמיתי בקבלת החלטות כלכליות? אנחנו מחכים לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *