התפקיד כולל טיפול בקבלת חשבוניות ומסמכים, הזנת נתונים, ביצוע מעקב ותחזוקה של נתונים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.

היקף המשרה:
משרה מלאה בימים א'–ה', בין השעות 08:00–17:00

דרישות התפקיד:

  • יכולת הקלדה מהירה ודיוק

  • יכולת עבודה עם מספר מסמכים פתוחים במקביל (מספר חלונות שפתוחים בו זמנית)

  • ראש פתוח ונכונות ללמוד

  • ניסיון קודם כפקיד/ת מוסך פחחות – יתרון

  • שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה

  • הכרות עם מערכת SAP – יתרון

  • יכולת עבודה בצוות, אחריות, ארגון וסדר

  • יחסי אנוש מצוינים

הזדמנות להשתלב בחברה יציבה עם סביבת עבודה מקצועית ומאורגנת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *