למשרד ייעוץ משכנתאות ונדל"ן בירושלים דרושה מזכירה לניהול המשרד ותיקי הלקוחות. התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, טיפול במסמכים, מענה טלפוני ועבודה מול לקוחות ובנקים.
דרישות התפקיד:
ידע וניסיון בתוכנות Office, כולל Excel
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
ידע או רקע בייעוץ משכנתאות – יתרון אך לא חובה
רישיון נהיגה – יתרון
אנגלית ברמה טובה – יתרון
פרטי המשרה:
משרה מלאה עם אפשרות לגמישות בשעות
מתאים במיוחד לאמהות, נשים ובחורות
תנאים טובים למתאימות
מיקום: בית וגן, ירושלים
תוייג יועץ משכנתאות, ירושלים, מזכירה, משרה, משרות, משרות ירושלים והסביבה