חברת הייטק בצמיחה מהירה מחפשת איש או אשת מקצוע מעוררי השראה לניהול קהילות והובלת חוויית הלקוח שלנו. אם את או אתה אוהבים תקשורת אנושית, יצירת תוכן והשפעה אמיתית על הקשר עם הלקוחות – זו ההזדמנות שלך להצטרף אלינו.
מה כולל התפקיד
ניהול שוטף של התקשורת עם לקוחות החברה
הפצה של תכנים ועדכונים באמצעות ניוזלטרים, רשתות חברתיות וקהילות דיגיטליות
ליווי קהילות לקוחות בפלטפורמות מגוונות ובניית חוויית לקוח מותאמת לכל שלב
יצירה וניהול של תכנים ומיתוג חוויית הלקוח
פיתוח חומרים שיווקיים כולל באנרים, סרטונים ותמונות
תכנון והפקה של כנסים, אירועים ופעילויות ייחודיות
בניית מהלכים לשימור לקוחות וחיזוק מערכת היחסים איתם
איסוף וניתוח משובים לטובת שיפור מתמיד של חוויית הלקוח
הובלת וובינרים, ימי עיון ותכנים חווייתיים בתחומי גוף ונפש
דרישות התפקיד
ניסיון קודם בניהול מועדון לקוחות או קהילה – חובה
שליטה מעשית בפלטפורמות דיגיטליות כולל מערכות דיוור, ניהול קשרי לקוחות ורשתות חברתיות
כישורי כתיבה גבוהים ויכולת ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי כולל הפקת ניוזלטרים
ניסיון בניהול פרויקטים, ארגון והפקה של אירועים מרובי משתתפים
חשיבה יצירתית, יכולת עבודה עצמאית ויחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה בצוות ונכונות לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה
רוצה לעבוד במקום שמחבר בין אנשים, תוכן וטכנולוגיה?
שלח או שלחי קורות חיים ונספר לך עוד על מה שמחכה לך אצלנו.