תיאור משרה

אוריגמי פלטפורמה ללא קוד קלה לשימוש ומשתלמת לכל הארגונים. אוריגמי מאפשרת אוטומציית תהליכים, העוסקת בחשיבה בדרכים חדשות. חברי הצוות היצירתיים שלנו עובדים יחד עם לקוחות ושותפים כדי להפוך את החזון שלהם למציאות.

דרישות התפקיד

 תחומי אחריות: לבצע בדיקות מקיפות על כל ההיבטים במחלקת המחקר והפיתוח, תוך התמקדות באסטרטגיות בדיקה ידניות להבטחת איכות המוצר. לנתח מידע כדי לשחזר באגים בצורה מדויקת ולתרום לפתרון שלהם. לתכנן וליישם תוכניות בדיקה ומקרי קצה שונים, תוך ניתוח התוצאות למטרת שיפור ואמינות המוצר. לבצע את הבדיקות תוך עמידה בלוחות זמנים קפדניים, ולהבטיח דילוורי בזמן מבלי להתפשר על איכות הבדיקה.

 כישורים: שנת ניסיון בבדיקות תוכנה ידניות, עם העדפה למועמדים שיש להם ניסיון בסביבות CRM או מערכות ניהול לקוחות דומות. הבנה מעמיקה של סביבות בדיקה ושיטות אבטחת איכות, עם היכולת ליישם את הידע הזה באופן מעשי. יכולת מוכחת לבצע ריבוי משימות ולהתאים סדרי עדיפויות בסביבת עבודה דינמית. כישורי תקשורת יוצאים מן הכלל, עם שליטה באנגלית כתובה ומדוברת, הנדרשים לשיתוף פעולה עם צוותים בינלאומיים ולצורכי תיעוד. ניסיון בכתיבת תוכניות בדיקה ותרחישי בדיקה מגוונים, כולל מקרי קצה, המדגימים חשיבה אנליטית מעמיקה ויכולת לבצע בדיקות מורכבות ומקיפות.

טווח שכר  

מיקום המשרה 

כפר סבא

סוג משרה

משרה מלאה 

קטגוריה 

בדיקות תוכנה

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *