אינה קובלב – שירותי משרד, אדמיניסטרציה ועוזרת אישית



אני מספקת שירותי משרד ועוזרת אישית מרחוק לעסקים קטנים ובינוניים. אני מאמינה שהכישורים שלי, כגון יסודיות, מסירות, אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ, יחד עם הידע שנצבר במהלך השנים, גורמים להצלחה המקצועית שלי .
בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני במנהל מערכות בריאות, עברתי הכשרות נוספות בניהול, שיווק ומכירות, משא ומתן , מה שהקנה לי הבנה מעמיקה של השוק והצרכים של בעלי העסקים ולקוחות.
אני מתגאה ביכולת שלי ליצור קשרים אישיים עם לקוחות, להבין את הצרכים העמוקים שלהם ולספק פתרונות ייחודיים לאתגרים מורכבים, תוך שמירה על יעילות ואפקטיביות.
מה שמייחד אותי היא היכולת שלי לראות את התמונה הגדולה תוך תשומת הלב לפרטים הקטנים. אני מביאה לשולחן העבודה חשיבה אסטרטגית יחד עם יכולת ביצוע מדויקת, ניסיון בניהול ,הבנה בכלכלה עסקית, ניהול יעיל של המדיה והשיווק.
בעקבות הניסיון הרב שנים בעולמות הבריאות והמכירות, פיתחתי גישה שמבוססת על הבנה עמוקה והקשבה לצרכי הלקוח. הניסיון הזה מלמד אותי איך לספק לא רק מענה אדמיניסטרטיבי מקצועי, אלא גם שירות לקוחות מסור שמרגיש אנושי ואישי. אני מקפידה לשמור על קשר קרוב עם כל לקוח, כך שתמיד יש מישהו שמבין את הדקויות והעדפות שלך ופועל במדויק לפי מה שהכי חשוב לך ולעסק שלך. השירות שלי מחובר לכל פרט שאתה צריך כדי להרגיש בטוח, עם הקשבה ורגישות שנבנו מתוך שנים של עבודה עם אנשים.
עוזרת אישית
– טיפול בלידים
– שינוי נראות במדיה
– טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שונות.
-מענה טלפוני אישי
-ניהול תזכורות אישיות
-ניהול יומן
-ניהול הצעות מחיר
-התנהלות מול רו"ח
-הזמנות רכש
-התנהלות מול ספקים
-ניהול קישרי לקוחות
-קביעת פגישות
-ניהול מיילים
-ניהול תזרים
-תאומים אישיים לכל לקוח
-שיחות מכירה
-טיפול בלידים
-אישורי הגעה
-ניהול נכסים דיגיטליים
-גביה ומעקב תשלומים
מותאם.
עברית שפת האם, רוסית שפת האם.
053-3354323